Het mandaat van de afgevaardigde voor elke algemene vergadering moet door de vennoten herhaald worden conform artikel 432 van het Decreet Lokaal Bestuur.
De agenda van de bijzondere algemene vergadering van de intergemeentelijke vereniging IVAREM van 3 december 2021 bevat volgende punten:
2. Bespreking ondernemingsstrategie voor 2022
3. Bespreking begroting voor boekjaar 2022
4. Vaststelling van de statutaire bijdrage voor de algemene werkingskosten en van de voorlopige werkingsbijdragen voor afvalbeheer in 2022
5. Bepalen presentiegeld voor de voorzitter van de raad van bestuur
6. Benoeming/vervanging bestuurder(s)
7. Volmacht aan de raad van bestuur tot uitvoering van de genomen beslissingen
8. Goedkeuring van de notulen van de bijzondere algemene vergadering van de intergemeentelijke
vereniging voor duurzaam afvalbeheer regio Mechelen (IVAREM) van 3 december 2021
Je vindt o.a. als bijlage:
-document VVAV2100011, houdende de begroting voor het jaar 2022 van de intergemeentelijke vereniging voor duurzaam afvalbeheer regio Mechelen (IVAREM), zoals
vastgesteld door de raad van bestuur van de intergemeentelijke vereniging IVAREM in zitting van 17-09-2021;
- document VVAV2100012, houdende de voorlopige werkingsbijdragen voor het jaar 2022 van de intergemeentelijke vereniging voor duurzaam afvalbeheer regio Mechelen (IVAREM), zoals opgesteld door de raad van bestuur van de intergemeentelijke vereniging IVAREM in zitting van 17-09-2021;
De gemeenteraad neemt kennis van de agenda van de bijzondere algemene vergadering van 3 december 2021 en verleent aan zijn afgevaardigde(n) het mandaat in te stemmen met het voorstel van de raad van bestuur van de intergemeentelijke vereniging IVAREM.